ساخت پرگولا چوبی

طراحی و اجرای پرگولا در محوطه سازی موجب می شود تا یک فضای کاملا جدید و زیبا خلق شود. توجه نمایید که ترکیب پرگولای چوبی با المان های موجود در محوطه سازی همچون گل و گیاهان، استخر، آبنما و… موجب می شود تا یک فضای دنج و زیبا شکل گیرد. البته توجه نمایید که پرگولا المانی مجزا از آلاچیق است که تفاوت های بسیاری با آن دارد.

اما توجه نمایید که اگر قصد طراحی و اجرای پرگولا در محوطه سازی، روف گاردن، هتل ها و… دارید بهتر است که به کمک شرکت تک دک اقدام نمایید؛ زیرا تک دک جزو شرکت هایی است که به صورت کاملا حرفه ای بر روی طراحی و اجرای پرگولا فعالیت می کند و قادر است که این المان را با مناسب ترین قیمت طراحی نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت طراحی و اجرای پرگولا بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین اقدامات را انجام دهید.

در ابتدا در صورت وجود هرگونه سوال با شماره 09122401965 در ارتباط باشید.

ساخت-پرگولا-چوبی

پرگولا چیست؟

پرگولا یکی از المان های جذاب و زیبا در محوطه ویلا یا روف گاردن خانه است که دارای پایه و یک سقف شبکه ای است حال می توان شبکه های آن را با پارچه پوشش داد یا به همان صورت که ساخته شده است، از آن استفاده نمود.

معمولا افرادی که قصد اجرای روف گاردن را دارند یا کسانی که می خواهند حین محوطه سازی المان های آن را تهیه نمایند، به سراغ طراحی و اجرای پرگولا می روند.

ساخت پرگولا چوبی

پرگولای چوبی جزو المان های پرطرفداری است که خیلی ها علاقه مند به طراحی و اجرای آن هستند؛ زیرا متریال چوبی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و می توان با ترکیب این المان با دیگر المان های محوطه، شاهد زیباترین فضا بود.

پرگولای چوبی منجر به افزایش ارزش و زیبایی محوطه ویلا می شود به همین خاطر امروزه اغلب افراد از این نوع المان بهره مند می شوند. ناگفته نماند که هزینه طراحی و اجرای پرگولا چوبی بسیار مناسب است به شرطی که این اقدام را به افرادی بسپارید که تجربه و مهارت کافی در این حوزه دارند.

تفاوت آلاچیق و پرگولا

آلاچیق ها معمولا فضایی بسته دارند تا افراد بتوانند در برابر بارش باران، برف و حتی نور خورشید در امان باشند؛ اما پرگولا ساختاری باز دارد که در اغلب مواقع پارچه ای هم برای روی آن طراحی نمی شود.

آلاچیق ها چیزی شبیه به خانه ای کوچک هستند اما پرگولا فضایی را ایجاد می کند که کمی دلبازتر است به همین خاطر این سازه مدرن تر و جدیدتر است و برای خانه های مدرن بیشتر از آن استفاده می شود.

اگر بخواهیم به تفاوت هزینه طراحی و اجرای پرگولا با آلاچیق اشاره کنیم باید آگاه باشید که هزینه طراحی پرگولا بسیار کمتر از آلاچیق است.

هزینه ساخت پرگولا چوبی

قیمت پرگولا یکی از مهم ترین مواردی است که افراد پیش از هر اقدامی باید نسبت به آن آگاه شوند و سپس اقدام کنند. اما توجه نمایید که هزینه طراحی و اجرای بهترین پرگولا با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. جهت استعلام هزینه دقیق ساخت پرگولا با شماره 09122401965 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Call Now Buttonتماس با سالیکس وود