ساخت سونا خشک

طراحی و اجرای سونا خشک همانند یک اتاق کوچک است با این تفاوت که سونا فقط از چوب ساخته می شود و فضایی برای نشستن در آن باید حتما لحاظ شود. امروزه بسیاری از افراد اقدام به طراحی و اجرای سونا خشک در منزل یا ویلای خود می کنند اما باید توجه نمایید که این طراحی و اجرای یک سری اصول و قوانین دارد.

برای اینکه بتوانید اقدام به طراحی و اجرای بهترین سونا خشک با قیمتی مناسب نمایید، توصیه می کنیم که حتما از شرکت های معتبر و متخصص در این حوزه همچون تک دک کمک بگیرید. طراحان تک دک با تجربه و مهارتی که در این حوزه دارند، قادر هستند باکیفیت ترین و بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه دهند.

جهت آشنایی با نکات طراحی و اجرای سونا خشک و همچنین قیمت های به روز، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی اقدام نمایید.

ساخت-سونا-خشک

ساخت سونا خشک خانگی

ساخت سونا خشک خانگی با توجه به نکات بسیاری انجام می شود به همین خاطر متقاضیان باید توجه نمایند که بدون اطلاعات قبلی و تجربه کافی در این حوزه نمی توان بهترین طراحی ها را انجام داد. توجه نمایید که هر بخش سونا دمای متفاوتی دارد و رطوبت آن نیز باید تنظیم شود به همین خاطر در طراحی و اجرای آن باید نهایت دقت و توجه را کنید.

به واسطه نکات مهم اجرایی که باید برای ساخت سونا خشک خانگی لحاظ شود، توصیه می کنیم که حتما برای طراحی و اجرای سونا خشک خانگی از افرادی کمک بگیرید که هم تجربه و مهارت کافی در این حوزه دارند و هم با قیمتی مناسب اقدام به اجرای سونا خشک می کنند.

اجرای سونا خشک

یکی از مهم ترین نکات برای طراحی و اجرای سونا خشک خانگی این است که حتما از چوب ترمووود برای این طراحی استفاده نمایید؛ زیرا چوب ترمووود با توجه به ویژگی هایی که دارد بهترین انتخاب برای این فضا است.

برای رنگ کاری سونا نباید از رنگ‌های معمولی که در رنگ‌ کاری بقیه چوب‌ها استفاده می‌شود، استفاده کنید به این دلیل که این رنگ‌ها در محیط گرم سونا سرطان‌ زا است؛ بنابراین باید به سراغ رنگ مناسب سونا بروید.

برای عایق‌ کاری دیوارهای سونا خشک خانگی ابتدا از یک یا چند لایه عایق رطوبتی باید استفاده شود و در نهایت باید از یک لایه سیمان نسوز استفاده نمایید.

هزینه ساخت سونا خشک خانگی

یکی از مهم ترین نکاتی که افراد پیش از دریافت خدمات طراحی و اجرای سونا خشک باید به آن توجه کنند؛ قیمت سونا خشک خانگی است. توجه نمایید که قیمت سونا خشک خانگی با توجه به مقدار متریال، متراژ فضا، خدمات ارائه شده و… برآورد می شود به همین خاطر برای اینکه بتوانید از تمامی قیمت ها آگاه شوید باید از طریق مشاوره تلفنی یا مراجعه حضوری اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت های جدید و به روز می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران و کارشناسان شرکت شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Call Now Buttonتماس با سالیکس وود